Baby Hello Kitty

♥ It´s Monday again


Hoppas att ni har haft en fin och mysig helg !!
Nu är det måndag igen , början på en ny vecka, fyllt
med nya möjligheter , fina upplevelser och massor av nya äventyr :)

I går åkte jag, Douglas, Micke, Karro och Izza till Skattkär
på em, där tjejerna skulle spela fotbollsmatch.
Dem var jätteduktiga , men tyvärr blev det ingen vinst den här
gången heller. Karro stod i mål i andra halvlek , och hon
var SUPERDUKTIG !!! Det var ju några år sedan hon var målvakt,
men hon har absolut talang för det. Efter matchen hade dommaren gett
henne beröm och även lagledaren för det andra laget.
Även folk i publiken som stod bakom mig när dem spelade,
sa att hon var jätteduktig målvakt !!


Douglas i bilen, när vi åkte mot Skattkär


Döttrarna i sina match kläder


Karro & Izza

När jag kom hem strax efter kl 8 på kvällen, var det dax för
hockey. Det gick ju tyvärr inte så bra för Sverige, dem blev ju
faktiskt överkörda av Finnarna. Men dem vann ju trots allt silver iaf.
Och det är ju jättebra det !!!

I dag har jag inte så mkt på schemat, får se vad som händer
och sker. Det är lite mulet ute idag , så att sitta ute i solskenet
är nog inget allternativ idag ;)
Men nu ska jag iaf ta och fixa och plocka lite här hemma,
tittar säkert in här senare under dagen eller i kväll igen.

Ha en toppenfin måndag alla mina kära läsare :love:
Var rädda om er och ha det gott !!
* Smile & Be Happy *

♥ Massor av kärlek till er alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar