Baby Hello Kitty

♥ Hello my dear friends

Godförmiddag alla mina fina läsare :love:

Nu sitter jag här framför min älskade dator efter
en ganska bra natt tsm med lille Dogge :)
Jag & Älsklingen promenerade hem till Karro vid
halv nio tiden igår kväll, då sov lill plutten så gott i
sin säng. Han vaknade några gånger i natt för att han
hostade, och när han såg att jag var där skrattade han ,spottade ut
nappen, sträckte sina små armar mot mig och gav mig
en stor "puss" på kinden. Mormor´s lille älskling :love:



Jag lade honom i Karro´s säng brevid mig så han
somnade om till slut. Vid halv sju i morse vaknade
han och var pigg, så då fick han lite välling.
Sen lekte jag lite med honom, och vid nio tiden
promenerade jag och Älsklingen hem med honom till
huset. Nu har han somnat en stund, så jag passar
på att sitta här vid datorn :)
Karro messade precis, och hon kommer snart och
hämtar honom.
I morse när jag gick upp och tittade ut genom köks-
fönstret så var det vitt på bilarna ute på gatan:(
Kändes som att jag inte visste om jag skulle skratta
eller gråta . Men nu har snön smält bort och solen skiner.
Så nu är jag GLAD igen :D

Ha en toppenfin tisdag alla söta :love:

♥ Kärlek till alla ♥

Mystjejen

Så mysig bild <3

Nä vad tråkigt med snön, hoppas du känt dig glader resten av kvällen:-)

Kramar söta

2011-05-03 @ 20:14:23
  URL: http://blogg.mystjejen.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar