Baby Hello Kitty

♥ Gokväll

Hallå mina kära läsare :love:



Hoppas att ni har haft en toppenfin dag, och att
solen har lyst med sina härliga strålar på er :)
Här har det varit en jättefin och härlig dag,
har suttit ute i solen en hel del idag oxå.
Izza var här och höll mig sällskap i solskenet !!
På em blev det lite molnigt, men det var ändå varmt
och skönt !!
Söta vännen Bella och lilla Flisan kom förbi på em,
och vi tog en sväng ner på stan.
Satte oss i Glassbaren, och Bella bjöd på kaffe.
Flisan åt en glass. Det var en mkt mysig och trevlig
fikastund, med mkt prat och skratt som alltid :love:
Tack söta vän för att du finns !!!

På kvällen mötte jag Josey på stan och vi gick och beställde
ett studentplakat till Fille. Det ska vara färdigt om ca 2 veckor.
Vi valde en jättesöt bild på Fille, som är taget när han var ca 1,5 år :)
När vi hade beställt plakatet gick vi hem till huset ,
Älsklingen hade fixat iordning mat så vi satte oss och åt.
Efter maten blev det en varsin kaffekopp förstås, 
innan Josey gick hemåt. Karro & Douglas kom oxå förbi en
snabbis nu på kvällen :)

Nu ska jag ta mig en dusch, sen blir det att krypa upp
i soffan och kolla lite på tv innan det är dax att sova !!!
Ha en fortsatt mysig kväll alla fina och goa´människor :love:



♥ Massor av kärlek till er alla ♥

maria

det blev en del fika för dig idag ;)



må så gott fina <3

kramisar

2011-05-10 @ 22:02:15
  URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar