Baby Hello Kitty

♥ Godmorgon världen

Hej sötnosar :love:


En ganska grå och mulen måndagsmorgon, men hoppas
att det blir bättre väder under dagen.
Vaknade vid 05:30, pigg & alert !! Så det var bara att
tassa upp ur sängen och på med kaffet !!!
Nu har jag suttit här vid datorn en stund och läst lite
bloggar, och kollat "news" på Fejjan ;)



Ska snart gå ner i källaren och elda lite i pannan så
att det blir lite varmvatten till en dusch.
Lukke har gått till skolan nu på morgonen, det gör mig
jätteglad :D Yipeeee !!
Jag hoppas att det kommer att gå bra, han har
ju inte varit där på ett bra tag nu !!!

Jag ska ta och städa lite här hemma idag tänkte jag.
Tvätta och stryka står oxå på schemat.
I kväll har döttrarna fotbollsmatch hemma, så då ska
jag & Douglas förstås dit och hejja på dem. 
Alla 3 döttrarna ska vara med och spela ikväll.
Så det ska bli skoj att kolla på dem :)


Nu ska jag ta och sätta fart här, annars kommer jag 
säkert att fastna här framför datorn hela dagen...hihiihi !! 
Önskar alla mina fina & goa´läsare en toppen fin måndag.
Ta vara på dagen och ha det BÄST :love:



♥ Massor av kärlek till er alla ♥ 

Mystjejen

Hoppas du hade en fin dag och hann med allting. Ha en fin kväll söta du Kramar <3

2011-05-23 @ 16:41:18
  URL: http://blogg.mystjejen.se
susanne

Haha! Att fastna framför datorn är inga problem. Några timmar försvinner så fort. Och så får man inget gjort den dagen. Det gäller ju att fånga dagen..../ Kram Suss

2011-05-23 @ 19:40:43
  URL: http://sussifartenigen.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar