Baby Hello Kitty

♥ Glassat på stan

Godagens mina kära läsare :love:

Nyss hemkommen från en jättemysig fikastund på
stan , med Karro, Douglas, Bella & Flisan :D
Vi satt i solskenet i Glassbaren och drack kaffe,
och barnen åt glass !!
Det blåste lite, men det var ändå härligt i solskenet :love:


♥ Douglas och Karro ♥


♥ Douglas flörtar lite med Flisan ♥


♥ Goa´lilla Flisan ♥


♥ Söta Bella med mobilen ♥


♥ Söta Flisan ♥ 

Älsklingen har åkt iväg med Mats och kollar på när hans barnbarn
Amanda spelar fotbollsmatch. Så nu är jag & Lukke själva hemma en stund.
Jag är hundvakt till lilla Kelly nu , för Cissi,Fille,Johanna och Jerre
är i Karlstad på bio. Fille frågade om jag kunde passa Kelly medan
dem var där , och det är ju såklart inga problem.
Kelly är jättelugn och snäll. Hon var med ner på stan förut, och låg
snällt under Karro´s stol medan vi fikade :)






Kelly ute i solskenet och kollar läget ♥

Nu är det snart dax att fixa iordning ngt att äta till middag, har inte
riktigt bestämt ännu vad vi ska äta idag. Så jag får väl ta och kolla
vad vi har och vad jag kan laga iordning ;)


Me today !! ♥

Ha en fortsatt mysig och härlig lördag em/kväll allihopa!!

♥ Kärlek till er alla ♥


Åsa

Ser ju mysigt ut :) Vi har haft blåsigt hät oxå, så tråkigt, vill ha riktig sommarvärme nu... Vilken tuff tatuering duu har på benet!

Kram

2011-05-22 @ 18:40:21
  URL: http://asahoffman.blogg.se/
Jane

Vilka härliga bilder med text till.

Och vilken as cool tatuering...

Kramar i massor / Jane

2011-05-22 @ 20:22:23
  URL: http://blogg.amelia.se/janes/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar