Baby Hello Kitty

♥ FREEEEEEDAG


Hoppas att ni har sovit gott i natt, och att ni 
vaknat glada och pigga !!!
Jag mår finemang, men hade visst mardrömmar
i natt....Hahahaha :D Vaknade vid halv två tiden i natt
av att Älsklingen pratade med mig. Jag hade satt mig upp i
sängen och skrikit " Snälla,snälla ...Nej "
Hahahhaha..minns inte alls vad jag drömde, men
Älsklingen blev lite rädd iaf :)
Vi låg och pratade en stund, sen somnade jag om och
vaknade igen vid halv sju i morse som vanligt !!

I dag är det mulet och grått här och det regnar :(
Lite tråkigt , men det är ju iaf FREDAG .
Så man får väl göra det bästa av dagen , och ha en
mysig dag iaf. Trots att vädret inte är det bästa !!
Nu till helgen ska visst solen och värmen komma tbx iaf.
Härligt !!! Jag längtar :)

Även denna morgon är det full fart på kattungarna här,
dem springer runt och leker och busar.
Sötisar :love:

Önskar alla mina underbara läsare en fantastisk fredag.
Ta väl hand om er och ha massor med fredagsmys !!
*Smile & Be Happy*



♥ Massor av Kärlek till alla ♥

Susann

God morron!önskar dig en fin dag.

kram kram

2011-05-06 @ 08:42:39
  URL: http://sannadiarie.wordpress.com/
Mystjejen

Godmorgon söta, hoppas du får en fin dag o en skön helg <3

nej jag slutar inte men värderar filmen mer nu och längtar efter boken. Jag tycker absolut du skall se/läsa hemligheten....bamsekramar <3

2011-05-06 @ 09:01:37
  URL: http://Blogg.mystjejen.se
jenny✿

Söta små hjärtstenar. Vart köpte du dom?

2011-05-06 @ 11:18:05
  URL: http://jenfager.blogg.se/
Gunilla

Tack för dina fina ord på min blogg på blogspot. Jag finns även på passagen som är lite av min "hemmablogg" eftersom det är där jag började skriva...

Du är så välkommen fler gånger!

Glad att hitta dig också, ser att du har många intressanta kategorier med sånt jag gillar :) Lägger in dig bland mina bokmärken.



Kram Gunilla

2011-05-06 @ 11:35:32
  URL: http://blogg.passagen.se/pgrrr/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar