Baby Hello Kitty

♥ Fredagsmys

Godkväll mina söta läsare :love:


Hoppas att ni haft en fin och mysig fredag !!!
Här har det varit lungt och en hel del mys :)
Izza, Micke och lilla Saga kom hit en stund på dagen ,
och även Karro och lille Douglas kom hit :love:
 
Nu på kvällen kom Josey, MCkrillen och Jerre förbi efter
att dem hade varit i karlstad och shoppat och varit på bio :)
Det blev lite fika med kaffe & bullar nu i kväll, som dem hade med sig.
Josey hade köpt lite nya kläder till Douglas och även ett par sandaler
till honom , jättegulligt :love: Karro kommer förbi och hämtar det i morgon.
Nu kommer jag inte träffa Josey på en vecka för på Söndag åker
hon iväg till Rhodos med några vänner.
Jag hoppas att dem kommer att få det jätteskoj där och en härlig
vecka med massor av sol och värme :) :love:

Jag har kollat på hockey nu ikväll, jag är ju inte så jätte
sport intresserad. Men hockey är ganska kul att kolla på ibland.
Och nu ikväll kom ju både Sverige & Finland vidare till final.
Så det var ju riktigt skoj !! :D 
Sverige VS Finland i VM final på söndag
Det kommer nog att bli en riktigt spännande final match det !!!!


Snart dax att krypa ner i bädden, och kanske titta på någon
film innan John Blund kommer.
Önskar alla GODNATT & SOV GOTT !!!


♥ Massor av kärlek till er alla ♥

Jessica

Ja, det är kul med landskamper i hockey. Jag har inte kollat på detta VM förrän nu i veckan, men det är ju nu i slutspelet det är roligt, och framförallt när Sverige är med ända till final! Jag ska också bänka mig inför finalmatchen. Heja Sverige!

2011-05-14 @ 09:34:55
  URL: http://jesson.bloggplatsen.se
☆Fru Eriksson

Wiiiiiiiiiiii...Det kommer bli sååååååååå spännande :)

/Kram Kram

2011-05-14 @ 19:32:21
  URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar