Baby Hello Kitty

♥ Fredag den 13:onde



I dag är det Fredag den trettonde ...scary !! ;)
Enligt många är det ju en otursdag , men för mig
är det som vilken fredag som helst !!!

Här sitter jag och har det bra med en kopp kaffe
och med min älskade dator....Morgonmys ♥
Har inget speciellt inplanerat idag heller , så
jag tar dagen som den kommer.
Får väl se vad som händer !!! :D

Önskar alla mina goa´och rara läsare en underbar fredag.
Om ni är skrockfulla och oroliga för den här dagen
så hoppas jag att ni är lite extra försiktiga idag och
att ni är rädda om er !!!


♥ Massor av kärlek till er alla ♥

V a n i l l a

Ja nog har jag allt märkt att det är fredagen den 13:onde...



Vaknade i morse och var jätte dålig och höll på svimma av totalt i badrummet... men nu mår jag mycket bättre tack och lov.



Och nu upptäckte jag att Blogger ligger "nere" och senaste inlägget från igår verkar vara borta dessutom. Åh... så irriterande !



Men vi har strålande sol från en blå himmel och det är jätte härligt ute så det får jag absolut inte klaga på.



Jo vännen... du hade för ett tag sedan ett inlägg med bilder på alla dina barn... så jätte roligt att se dom alla. Dom har ju blivit så stora allihopa sedan jag såg alla på foton under den tid vi brevväxlade. Så det var jätte skoj !



Ha nu en riktigt härlig dag du med och så hoppas vi att vi slipper några läskigheter idag med tanke vilken dag det är.



Kram Kram

2011-05-13 @ 10:42:49
  URL: http://the-vanilla-blogg.blogspot.com/
susanne

God fm!

Vaknade med " skalla värk" ! Men nu känns det bättre. Kaffe o lite piller kan bota det mesta, haha. Idag skall det städas och utföras en massa " måsten", haha

Är inte så skrockfull av mig...;)

/ Kram Suss

2011-05-13 @ 11:27:50
  URL: http://sussifartenigen.blogg.se/
ella

ha en fin helg,skönt ta dagen som den kommer=)

2011-05-13 @ 14:48:02
  URL: http://farytaleinblue.blogg.se/
Mystjejen

Gokväll, sov ganska så gott så dagen har varit bra.Hoppas din dag har varit fin? Kramar söta <3

2011-05-13 @ 18:01:21
  URL: http://blogg.mystjejen.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar