Baby Hello Kitty

♥ Buenas Noches

Hola a todas mis ángeles :love:



Hoppas att ni har haft en fin och mysig dag , för det har jag iaf haft !!
Vid 10 tiden åkte jag, Fille & Cissi till Karlstad.
Kom fram till sjukhuset strax innan 11. Det tog dock en stund att hitta
en parkeringplats, för det var verklingen proppfullt med bilar där idag.
Men till slut hittade vi iaf en parkering !! :)
Gick in på sjukhuset, till avd för Ultraljud. Ja , det var därför jag skulle skjutsa
dem till Karlstad idag... Fille & Cissi ska ha en bebis, så jag ska bli....

:love:

Det känns förstås jättekul , och spännande med ännu ett barnbarn.
Tycker dock att Farmor låter jätte gammalt, jämfört med Mormor.
Hihi...men är jätteglad att jag ska få ännu ett litet barbarn.
Bebisen är beräknad att komma runt den 23 december, så h*n
kanske kommer som en liten julklapp :D

När ultraljudet var färdigt åkte vi hemåt igen.
Fille följde med hem till huset och bytte däck på Jesper´s Renault.
Jag & Älsklingen gick ner på stan och tog en fika med söta Bella,
Jerry och lilla Flisan på Caféhuset :)
Vi satt ute i solen och fikade , och det var jätte mysigt och trevligt !!
Karro och Douglas kom oxå dit och fikade med oss :love:

Hämtade Jerre från jobbet vid halv tre tiden, sen åkte vi hem
till huset och Jerre fixade lite med sin Renault. Han ska besiktiga
den imorgon . Hoppas att den går igenom !!
Älsklingen lagade sin Korv Stroganoff till middag, Jättegott som alltid :)
Jerre stannade och åt med oss, och det räckte även till en matlåda till
honom som han kan ta med till jobbet i morgon !!!

Kvällen har varit lugn, har inte gjort så mkt.
Har haft det mysigt, lyssnat på musik & suttit vid datorn :love:
Lukke sover redan, och Älsklingen har gått och lagt sig 
för att  kolla på tv, jag tror att han oxå har somnat faktiskt ;)
Jag ska oxå hoppa i säng om en stund, men inte riktigt ännu.
Känner mig inte riktigt så trött än, så jag sitter uppe en stund till.

Ha en fortsatt mysig och fin kväll allihopa !!
Hasta La Vista mis ángeles :love:


♥ Massor av kärlek till er alla ♥
 



☆Fru Eriksson

Härligt...Barnbarn ärt Livets Efterrätt ♥...

/Kram Kram från en annan ung Farmor/Mormor thihii

2011-05-27 @ 13:04:49
  URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar