Baby Hello Kitty

♥ Bloggkärleksvecka

:love: :love: :love:

Förra året startade Magnus Bråth blogg kärleksveckan (V 21) 
Idén är enkel, vi ska sprida lite kärlek med våra bloggar och vi ska göra
 det genom att blogga om någon vi gillar :love:

Han skriver så här på sin blogg: 
Många av oss som bloggar hinner inte riktigt med att uppmärksamma
våra vänner tillräckligt ofta. Jag skulle vilja att du tar och funderar ut en person du gillar
som har en blogg, kanske kan det vara en person du umgås med dagligen
eller någon vars blogg du följer.
Välj någon som du kanske inte annars bloggar om så ofta,
någon som du glömt eller inte hunnit dela med dig av din kärlek till på senaste tiden.

Jag följer ju en hel del bloggar som jag skulle vilja uppmärksamma denna
Bloggkärleksvecka, och eftersom den startade igår egentligen så vill
jag länka till två av mina favoritbloggar idag !!!
Den första bloggvän jag vill länka till är förstås  



Mystjejen :love:
En jättego´och mysig tjej !!!
Den andra bloggvän jag vill länka till är



Åsa Hoffman :love:
Det är oxå en supergo´tjej, och båda dessa bloggtjejer
är värda massor av kärlek tycker jag !!

Om du gillar idén så vill jag också att du hjälper till att sprida den – ta och blogga om bloggkärleksveckan. Ju fler vi är som deltar dessto bättre resultat kommer det bli för alla. Desto mer kärlek är det som kommer spridas på Internet !!!

Glöm inte och passa på att lägga upp den fina kärleksknappen i din blogg



:love: :love: :love:

penny

Vilken bra grej, jag läste om det hos mystjejen men glömde bort det igen, bra att jag såg det hos dig också :)



Sprid kärleken



kram

2011-05-24 @ 21:02:44
  URL: http://pennys.webblogg.se/
maria

jag var inne hos magnus och läste om det häromdan och jag ska uppmärksamma det under dagen..bra initiativ tycker jag :)



hoppas allt är bra med dig fina <3

Ha en underbar onsdag !

Kramar och God morgon :)

2011-05-25 @ 07:31:36
  URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
☆Fru Eriksson

♥-liga Bloggar detta..........

/Kram Kram vännen!!!

2011-05-26 @ 19:00:43
  URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar