Baby Hello Kitty

♥ Beginning of a new week



Hej & Godmorgon alla mina fina och goa´läsare :love:

Hoppas att ni har sovit gott, och att ni mår bra och är glada
och pigga denna fina måndagsmorgon !!!
Jag känner mig lycklig och glad, och jag har hunnit med en
hel del redan denna morgon.
Gick upp vid halv sju tiden, gjorde iordning lite kaffe förstås.
Sen har jag småplockat och donat lite här hemma.
Eldat, planterat om några blommor, plockat bort påskpyntet,
och snart blir det en liten svängom med snabeldraken :)
Solen skiner idag med, men det blåser lite.
Men jag hoppas att jag kan gå ut och sätta mig en stund
i solskenet och njuta senare under dagen iaf.

Önskar er alla en toppenfin måndag !!
Var rädda om er och njut av dagen :love:

♥ Kärlek till alla ♥

Mystjejen

Låter som en fin dag för dig:-) ha en mysig dag söta kramar <3

2011-05-02 @ 09:47:35
  URL: http://Blogg.mystjejen.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar