Baby Hello Kitty

♥ Barnbarn på besök

Hej Hej alla goa´läsare :love:



Nu på fm har jag haft besök av lille Douglas och Karro :)
Först tog vi en promenad till Ica för Karro skulle handla
tvättlappar, sen gick vi hem till huset.
Lille Douglas var lika glad, som alltid.
Först fick han sitta i sin stol och äta en macka.





Dricka ur glas, tycker Douglas är jättekul :)





Sen blev det lite lek nere på golvet.
Öppna Mormor´s skåp i köket , tycker Douglas är jätteskoj.
Gärna plocka ut det som är i skåpen oxå ;)





Även att plocka med magneterna på kylskåpet gillar han,
Mormor´s lille busunge :)





♥ ♥ ♥

Dem stannade inte så länge, för Douglas skulle hem och
sova lite. Men dem kanske tittar förbi senare i em/ kväll igen :)

Jag, Älsklingen och Lukke har precis ätit lite "brunch" nu,
det blev hamburgare och pommes .
Supergott...men jag åt nog litte för mkt så nu känner jag
mig proppmätt ist. Izza kommer snart förbi , så då blir det
en kaffe med henne !!!



Ha det bäst alla sötisar !!

♥ Kärlek till er alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar