Baby Hello Kitty

♥ Måndag kväll

Godkväll alla mina fina läsare :love:


Hoppas att ni har haft en fin och mysig måndag.
Här blev full rulle idag, fastän jag inte hade
så mkt inplanerat på morgonen :)

Josey ringde mig på fm, hon hade rensat bland sina kläder
och fått ihop en hel IKEA påse full som jag fick hämta hos henne.
Så jag, Jerre & Lukke åkte upp till henne och hon bjöd på kaffe :)
När vi hade druckit kaffe, åkte vi ner på stan. Josey följde med.
Jag & Josey gick in på Skölds Guld och fixade en studentpresent
till Fille,och den är färdig att hämta nästa vecka !!!
Efter det åkte jag hemåt, och Izza & Micke kom förbi en stund.
Även Karro & Douglas tittade förbi :love:



Dogge var "snyggis" med hängslen på sig idag ♥



När alla hade gått hem , blev det lite städning här hemma.
Fram med snabeldraken och sen blev det även en svängom
med skurmoppen. När jag städat färdigt kollade jag igenom IKEA
påsen med alla kläder som Josey hade plockat ner :)
Det var massor med fina kläder och jag
hittade litegrann som jag behöll, resten tog jag med hem till
Karro senare på kvällen när jag gick dit för att passa Douglas.
Lukke följde med mig och passade Douglas nu i kväll,
medan Karro var på fotbollsträning.
Lukke lekte med Douglas, och Douglas skrattade så glatt :D
Självklart blev det en hel del nya bilder tagna på Douglas
nu ikväll. Han är ju så go´, mitt lille barnbarn :love:
Inte lätt för Dogge att ha en mormor som är som
en "Paparazzi" ..Hihihi !!















Nu börjar jag bli lite trött på ögat, så det är snart dax att
krypa ner i sängen för min del.

Önskar alla mina goa´läsare

♥ Massor av kärlek till er alla ♥

☆Fru Eriksson

Såå söt han é lilkillen Dogge /Puss

2011-05-31 @ 15:43:17
  URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar