Baby Hello Kitty

♥ Lite tomt ....


Hoppas att ni har sovit gott, och att ni är pigga och glada ??!!
Själv har jag sovit helt ok inatt, vaknade vid halv tre tiden men
gick och la mig på soffan och somnade om till kl 8 :)
Det känns lite tomt nu när Fille, Cissi, 2 katter och 1 hund
har flyttat härifrån. Men Fille har ju fortfarande kvar sin
dator här i huset, så han kommer att vara här lite då & då.

I går kom Bella och Flisan hit en stund på fm, och det blev
en liten snabbfika innan jag följde med Älsklingen till Kristinehamn.
Karro hjälpte Fille & Cissi att flytta, och Josey passade Douglas.
Även Skrotis hjälpte dem att flytta, han var snäll och körde släpet.
Jag och Älsklingen kom hem från Kristinehamn vid halv tre tiden,
då åkte vi upp till Teddy en stund.Sen åkte vi hem och lagade lite mat.
Josey & Douglas kom förbi på kvällen.
Jag & Mia var iväg på Zumba vid halv 6, och det var jättekul !! :D
Vid halv åtta tiden var allt flyttat och färdigt för Fille och Cissi.
Karro hämtade Douglas, Josey gick hem , och Fille & Cissi gick 
hem till sin nya lgh.  
Resten av kvällen blev det mys framför tv´n tsm med Älsklingen :)

I dag tänkte jag ta och storstäda lite här hemma.
Lukke vill ju byta rum däruppe, och jag och Älsklingen
pratade om att oxå flytta upp vårat sovrum till övervåningen.
Får väl se hur vi gör, vill iaf möblera om lite ;)
I em ska vi hem till Josey och fira MCkrillen som fyller år idag.
Många GRATTIS till min goa´svärson !!!
HIPP HIPP HURRA för dig idag ;)



Önskar alla en jättefin onsdag
* Smile & Be Happy *

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar