Baby Hello Kitty

♥ Vilken härlig morgon

Godmorgon alla mina underbara läsare !! :love:



Solen skiner och det är FREEEEEDAG !!
Känner på mig att det kommer att bli en
underbar dag. Jag är pigg och glad och allt
känns toppen just nu !!! :love:

Det är våffeldagen idag , och Josey hade skrivit
på sin blogg igår "Imorgon är de våffeldagen.
 O ja hoppas min mamma bjuder hem mig på våfflor då?" :D
Självklart ska Josey få våfflor idag ,om hon vill ha det.
Så det blir våfflor till fikat idag ;) Mumsigt !!!



Ha en fantastisk fredag allihopa.
Var rädda om er och dem ni älskar
Ha det BÄST !!!
And Don´t forget....Smile & Be happy :love:


♥ Puss & Kram , och massor av kärlek ♥

Åsa

Svar: Tack vi hade jättetrevligt :)



Ja gud så gott det vore med våfflor idag, får nog bli lunch de ;)



Ha en fin dag!

2011-03-25 @ 11:54:29
  URL: http://asahoffman.blogg.se/
Siolia

oj våffeldagen :D jag äter så sällan våfflor, men en gång om året är det gott :D

2011-03-25 @ 12:03:22
  URL: http://siolia.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar