Baby Hello Kitty

♥ Sunday morning

Helllluuu Sunshines !!!! 


Vilken underbar morgon, vaknade vid halv 8
Solen skiner ute, och det ser ut att bli en jättefin dag !!
Helgen har varit toppen :)
Har blivit uppvaktad på födelsedagen av nära & kära.
Är så tacksam och glad för allt fint som jag fått i present :love:
Kommer ett inlägg senare med alla presenter som jag fått !!

I fredags kom alla barnen hit med sina resp, även
Bella, Jerry o ch Flisan kom förbi på födelsedagsfika.
På kvällen kom Alex, Natta, Jocke, Sarina och Anton oxå.


Den superfina & supergoda smörgåstårtan som Josey & MCkrillen gjorde


Josey, Douglas & jag


Cissi & Fille


Natta, jag & Alex ~ Vi GILLERT !!


Fille, Älsklingen & Cissi

Det blev en mkt trevlig kväll/natt/morgon.
Gick inte och la mig förren kl 8 på lördagsmorgonen ;)
Sov ett par timmar, och gick upp vid ett tiden i lördags.
Under dagen myste jag med Älsklingen, tog det bara lungt.
På kvällen kom Ibbe,Jerry och Bella hit.
Vi tog ett par öl, och sen gick vi ner till "Köket" där
Älsklingen hade bokat bord. Han kände sig inte så pigg,
så han följde inte med oss ut. Men vi hade jättekul och
mysigt iaf :)


Ibbe & Jerry


Jag & Bella

Vi åt Kökets Special pasta, som var penne med kantareller
och oxfile´. Supergott !!!
När vi hade ätit gick vi vidare till hotellet.
Där dansade vi och hade jättekul :D 
Strax efter tolv gick vi hemåt.


Jerry röker cigarr


Mina goa´underbara vänner


Tack för att ni finns ~ Love U ♥

Det var en jätterolig och underbar kväll !! :) :love:
När jag kom hem sov Älsklingen så gott i sängen, så jag ville
inte väcka honom utan la mig på soffan och somnade ist.

I dag blir det nog en soft dag, ska bara chilla och ta det
lungt. I kväll kommer Fille, Cissi, Jerre och Josey förbi och
vi ska spela Bingolotto. Får väl se om vi lyckas vinna ngt !!!

Ha en toppenfin söndag alla sötnosar !!!

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar