Baby Hello Kitty

♥ Snart kvällen

Hej igen alla sötisar !! :love:

 

Har haft en fin tisdag, och snart är det dax att bädda
ner mig i sängen och sova !!
Känner mig lite trött på ögat måste jag erkänna.

Jag följde med Karro & Douglas till läkaren på fm.
Läkaren skrev ut astma medicin till Douglas.
När vi var färdiga hos läkaren gick vi till apoteket
och hämtade Douglas medicin. Sen träffade vi Izza vid 
Caféhuset och tog en fika :)
 Efter det följde Izza med mig hem till huset , och Karro
& Douglas gick hem. Dem kom förbi en stund
 senare på em.
Nu ikväll tittade Alex och Natta förbi en stund.
Även Mia och lilla Nova kom hit på en fika !!! :)
Alex fyller år i morgon , så jag lovade att fixa en
tårta till honom. Han fyller ju 20 !!!
Så i morgon em blir det lite födelsedagsfika för Alex.
Även Mats fyller ju år i morgon , så får väl se om jag & 
Älsklingen går dit en sväng och Gratulerar honom !! :)

I morse snöade det ju ute, som jag berättade tidigare.
Men i em / kväll tittade solen fram igen.
Det var NICE :love:

Nu ska jag kolla på Big Brother innan det är dax att 
slå igen mina små blå.
Godnatt och sov gott alla mina fina läsare :love:



♥ Kärlek till alla ♥

 

Mystjejen

Kram o sov gott söta, hoppas du får en fin dag imorgon

2011-03-29 @ 22:20:29
  URL: http://blogg.mystjejen.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar