Baby Hello Kitty

♥ Onsdagskväll

Go´kväll mina söta läsare  :love:



Det är snart dax för mig att krypa ner under täcket
och sova , men vill först vill jag bara tala om hur
jätteglad jag blir för alla fina kommentarer som jag fått
på min blogg. Det gör mig verkligen jätteglad :D
En av mina nyfunna bloggvänner är Mystjejen , hon är en
toppen tjej. Så här skrev hon på sin blogg idag;


 Kika in hos
Mimmi för man blir så himla glad när man läser hennes
 inlägg varje dag, verkar vara en mycket fin bloggvän 
och sådan fin vän vill man gärna  tipsa om, 
också har hon massvis med spännande roligheter i sin blogg
Kram på dig söta <3

Blev jätteglad när jag läste detta, hon är ju bara för go´!! :love:
Tack för att ni finns mina söta läsare !!!


♥ Kärlek till alla ♥

Cissi

Ja men eller hur.. Lite väl trångt faktiskt! :P

Ja men va fan. Till helgen kanske?? :) Eller vad har du för dig? Jag blir iallafall nykter men du kan ju dricka din favorit "saft" ;) Lite singstar på det så blir nog kvällen perfekt :D <3

2011-03-23 @ 23:07:56
Mystjejen

Hihi du e ju för go söta, men det är jättekul att få nya bloggvänner, det glädjer mig Stor kram <3

2011-03-24 @ 18:07:16
  URL: http://blogg.mystjejen.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar