Baby Hello Kitty

♥ Onsdag

Godmorgon solstrålar !!!



I morse var det riktigt kyligt ute när jag gick upp
vid 6 tiden, termometern visade på -15 grader. Brrr !!!
Men nu tittar solen fram och nu är det bara - 9.
Så jag hoppas att det blir ännu en härlig vårdag idag !!! :)

Älsklingen gick upp tidigt imorse han med, han gick upp
vid 7 tiden. Åt lite frukost och nu vid 8 kom Mats och
hämtade honom. Han ska vara med sitt barnbarn Amanda
några timmar i skolan idag !! :)

Jag tänkte ta och dra ett varv med snabeldraken
här hemma nu, och plocka undan lite.
Sen får vi se vad som händer resten av dagen !!!

Två av Majsans kissebebisar har öppnat ögonen nu.
Dem är så söta !! Ska försöka ta lite nya kort på dem sen.
Kollade igår, och jag tror att det är 4 små tjejer som
Majsan fick denna gång !!! 
Underbart söta är dem iaf :) :love:

Ha en toppenfin onsdag allihopa !!!

♥ Kärlek till alla ♥
 

Åsa

Svar: Tack snälla! :)

2011-03-16 @ 09:08:08
  URL: http://asahoffman.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar