Baby Hello Kitty

♥ Monday morning



Måndag igen, och början på en ny vecka.
Har fått iväg Lukke till skolan, och nu sitter jag
här med kaffekoppen och datorn :)

Det verkar som att det snart är dax för Majsan att
få kattungar. Hon följer efter mig hela tiden och jamar.
Vill att jag ska klappa henne hela tiden.
Så vi får väl se när hon tänker klämma fram dem ;)

I går blev det en lugn och mysig söndag.
Micke, Izza och Saga kom förbi en stund på dagen.
Det var så kul att få träffa Saga igen, hon är ju så go´
Karro & Douglas kom oxå förbi.






Lilla coola Saga






Mormor´s älsklingskille

Jag, Älsklingen, Karro och Douglas tog en promenad
till ICA på em och handlade lite.
Det blev en härlig promenad i solskenet :)
Var även upp till Izza & Micke en stund och kollade
hur dem fått det i sin nya lgh.

När vi kom tbx hem efter att vi handlat gjorde vi
iordning mat. Fille, Cissi och Jerre kom och åt tsm med oss.
Senare kom även Josey, och vi spelade Bingolotto.
Vi vann ingenting men hade kul och trevligt iaf ;)
Vi pratade om att ha en söndagsmiddag tsm med alla i
familjen en gång i månaden, och då även spela Bingolotto.
Alla som var här igår tyckte att det var en bra ide´.
Det blir Nice det !!! :love:

Ha en fin måndag allihopa.
Ta vara på dagen
* Smile & Be Happy *



♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar