Baby Hello Kitty

♥ Monday morning

Godmorgon Sötnosar !! :)



Vaknade vid sextiden i morse, pigg och utvilad !!!
Somnade tidigt igår kväll, var lite trött på ögat efter all
möblering och fixande här hemma :)
Men nu är det iaf färdigt, bara lite småplock kvar. 
Som att flytta på tavlor och sånt .
 Det blev faktiskt riktigt nice här på nedervåningen.
Får väl se hur länge jag har det så här nu....hahahhaa :D
Jag brukar ju få för mig att möblera om lite då & då.

Det blev inte att jag gick till Jerre igår och gjorde någon
ny tattoo. Det får bli någon dag under vecka ist, om 
han har tid !!! Han jobbar ju fm denna vecka, 
så han kanske kan tatuera mig någon em/kväll.
Har ju inte riktigt bestämt mig ännu vad jag vill ha
för tattoo, så det är ju ingen brådska egentligen ;)

I går kom Izza, Micke, Karro, Douglas, Bella & Flisan
förbi under dagen. Alltid fullt hus här :)
Det är kul , tycker ju om att ha folk runt omkring mig.
Och några kaffekoppar om dagen tsm med trevligt
sällskap är ju aldrig fel :):love:
Har ju inte så mkt annat att göra på dagarna,
Jag gör ju vad jag vill, inga tider att passa mer än att fika om dagarna :)
Men skulle faktiskt vilja ut och jobba igen, börjar bli lite
trött på att bara vara hemma.
Vill ut och träffa och lära känna lite nytt folk, ha ett jobb som jag trivs med
och få en lön varje månad så att man klarar sig utan att
behöva vrida och vända på varje krona varje månad.
Det skulle kännas toppen !!!
En dröm , som jag hoppas slår in snart :)



Nu ska jag ta och fixa och plocka lite här hemma.
Önskar alla underbara läsare en toppenfin måndag :)
*SMILE & BE HAPPY*

♥ Kärlek till alla ♥

Åsa

Svar: Tack snälla!



Vilken mysig blogg du har :)

2011-03-14 @ 19:21:10
  URL: http://asahoffman.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar