Baby Hello Kitty

♥ Monday evening

♥ God Kväll sötnosar :) :love:


Hoppas att ni haft en underbar dag med mkt sol & värme.
Själv har jag haft en jätte fin dag :)
Nu sitter jag här framför datorn och tänkte ge er en liten "update"

Det  blev ingen promenad ut i solskenet , som jag skrev förut.
Jag började med att fixa iordning "gästrummet" ist.
Det blev ok tycker jag, det duger !!!
Nu finns det iaf ett rum om vi får gäster som vill sova över.
Det finns en dubbelsäng, en bäddsoffa och tv i det rummet.
Bra att ha om Älsklingens barbarn kommer och vill sova över,
eller om Flisan kommer eller ngn annan.
Här är ALLA välkomna, så är det och så ska det vara !!!:) :love:

På em blev det en fika på stan med min goa´vän Bella, lilla söta
Flisan och min kära dotter Izza :)
Det blev en mysig fikastund med mkt prat och skratt !!
När vi satt där och fikade ringde Fille och sa att han kanske hade
fått blodförgiftning. Jag fick jätteont i magen och blev jätte orolig förstås ,
så när vi hade fikat färdigt gick jag och Izza gick hem
till honom och kollade läget.
Han var ju och tatuerade sig i veckan , och sen var dem ju och
badade i Gustavsvik i lördags så hans tatuering var ju inte så fin :(
Den varar , det var rött och svullet och han hade ont.
Så jag och Izza körde upp honom till Vårdcentralen.
Först fick han träffa en sjuksköterska , sen fick vi sitta och vänta
på att Fille skulle få träffa en läkare.
Medan vi satt där och väntade så blev jag ju såklart lite rastlös,
Jag fick ett skrattanfall och skrattade så att tårarna rann.... hahhahaha :D
Det var ju väldigt "pinsamt" enligt Izza,för det satt ju flera i väntrummet och
 väntade. Men det bjöd jag på :D Pinsamma mamman , det är jag det !!!
Fille tyckte inte att det var jag som var pinsam, han skrattade och sa att Izza
var mera pinsam än mig ,så jag skämde nog inte ut mig så mkt iaf :)
Efter att ha väntat i nästan 45 min , fick äntligen Fille gå in och
träffa läkaren. Läkaren sa att det var en infektion, men han kunde inte
säga vilken typ av infektion så Fille fick ingen antibiotika.
Men hans tatuering blev omlagd med sprit och bandage iaf, och om det inte
blir bättre om ett par dagar så skulle han komma tbx.
Efter att vi hade varit på Vårdcentralen åkte vi till apoteket och köpte
förband och sprit, så jag hoppas att infektionen ger med sig nu
på några dagar så att vi slipper åka tbx dit igen.
Skjutsade hem Fille efter att vi hade varit på apoteket, och sen skjutsade
jag även hem Izza. Efter det var jag hem en snabbis och lämnade nässpray
till min sjukling här hemma. Sen åkte jag hem till Josey en stund.
Karro och Douglas var oxå där :)
Josey bjöd på en jättegod soppa som hon hade gjort med räkor,
crabsticks ,kyckling , purjolök och pasta :P  MUMS !!!
Efter maten fick jag även en kopp kaffe såklart !!!
Sen körde jag hem tv, tv-bänk och lite annat smått & gott 
 som Karro fick av Josey, hem till Karro.
Efter det åkte jag hem till huset, till min sjukling och min son :love:

Nu är det snart dax för mig att krypa ner under täcket och
försöka sova lite , ska bara kolla på Big Brother sen är det Natti Natti :)




♥ Kärlek till alla ♥ 

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar