Baby Hello Kitty

♥ Lördagsmys

Godkväll alla sötnosar !! :)



I dag har det varit underbart vårväder här.
Strålande solsken hela dagen ..... HÄRLIGT !! :love:
I morse vaknade jag vid halv åtta, gick upp och fixade
kaffe och kollade lite på tv.
Vid niotiden samlades alla kidsen här i huset.
Fille, Cissi, Josey, MCkrillen, Izza, Micke Jerre och Karro.
Även Jocke kom hit. När alla var samlade åkte dem iväg
till Gustavsvik för att bada och ha skoj :)
Dem hämtade även upp Balogi i Nykroppa på vägen till Örebro.

Lille Douglas fick stanna hemma hos mormor :love:
Jag gav honom lite gröt, och sen gick vi ner på stan och
tog en fika med Bella och Flisan på Caféhuset !!!


Flisan poserar

Efter det gick jag & Douglas hem till Karro´s lgh för Älsklingen är sjuk.
Han hostar och är förskyld så jag tyckte det var bättre att inte vara
här hemma  i huset med Douglas.
Douglas lekte lite och sen fick han lite mat.


Glada killen


Douglas gillar sin bil

Efter det gick jag ut med honom på en LÅÅÅÅNG promenad.
Var ute och promenerade i över 2 timmar.
Först blev det en promenad runt Storbron och sen gick
vi även upp till kyrkogården och strosade runt lite.
Det var en härlig promenad i solskenet, och Douglas sov
hela tiden. När vi sen kom hem till lgh igen vaknade han.
Då var han jätteglad och pigg :)


Jättekul att stå upp, tycker Douglas ♥ 


Gulleplutten


Puss på Douglas


Mormor´s lille älsklingskille


♥ ♥ ♥

Vid 5 tiden kom gänget hem från Gustavsvik ,
 och dem hade haft en jätte rolig dag !!
Karro, Douglas & jag gick till La Strada och Karro bjöd
på mat. Jag tog en kebabtallrik. Det var gott :P
När vi hade ätit färdigt gick jag hemåt.
Köpte med en pizza hem till Älsklingen, 
och den mumsade han i sig !!! 

Nu ikväll tittade Alex förbi en sväng, även Josey kom
hit en stund, och hon och jag låg i min säng och kollade på tv.
Hon gick hem för en stund sedan.
Jag ska bädda ner mig i sängen och sova nu, slumrade till
lite medan Josey var här oxå. Jag är inte så trevligt sällskap nu
ikväll känner jag, är lite trött på ögat faktiskt :)
Så jag säger GODNATT nu till alla söta & goa´människor.
Ha en fortsatt mysig och fin lördagskväll

♥ Kärlek till alla ♥

Åsa

Vad härligt med en långpromenad i solen. :)

Vilka små sötnosar, härligt med barnbarn

Ha en fortsatt bra helg!

2011-03-20 @ 10:58:08
  URL: http://asahoffman.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar