Baby Hello Kitty

♥ Kissekattbebisar

Idag är kissebebisarna 3 v & 1 dag.
Dem är så söta , jag kan sitta och titta på dem
hur länge som helst, Och ta upp dem och gosa med dem :)
Dem går runt  nu , och leker & busar med varandra.
Den gråa kissen är jättenyfiken, och kommer gärna
fram och tittar om man sätter sig brevid dem !!
Tänkte ställa fram lite blötmat till dem och se om dem
börjar äta lite själva nu. Majsan är lite trött på dem nu,
det märks. Hon vill gå ut mera nu på dagarna , sen kommer hon in
och matar dem och sen lägger hon sig gärna brevid mig om jag
sitter och kollar på tv, eller på golvet brevid mig.
Här kommer några nytagna bilder på dem söta små
kissarna :love:



Den här lilla sötnosen har jättevacker betäckning i pälsen
Inte helt svart som jag trodde först, den är spräcklig och jättefin !!



"Lill-Maja" är så söööööt !!



En  nyfiken och alert liten kisse !!



Två nyfikna små sötisar !!



Det är nog detta som kallas "Syskonkärlek" !!



 Maja med 4 små hungriga bebisar !!

♥ ♥ ♥

Mystjejen

Naaaw så söta dem är <3

2011-03-29 @ 22:19:20
  URL: http://blogg.mystjejen.se
susanne

VILKA SÖTINGAR!

Visst kan man sitta och titta på dom hur länge som helst. Jag satt länge hos mina ungar när mina herrar var små. Hade kattungar i augusti förra året. Men dom är som barn! Dom växer fort....

Hoppas du sovit gott!

/ Kram Suss

2011-03-29 @ 22:24:21
  URL: http://sussifarten.blogg.se/
V a n i l l a

Åh så söta små kattungar du har där hemma !



Kramis

2011-03-31 @ 15:45:46
  URL: http://the-vanilla-blogg.blogspot.com/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar