Baby Hello Kitty

♥ Kissebebisar

Nu har vi fått tillökning i familjen :)
Majsan har fått 4 stycken jättesöta kattungar
idag. Tror inte att hon får flera nu, trots att det tog ett par
timmar mellan de 3 första och den sista som kom !!!



1:a kattungen kom kl 13:45, och den är mörkgrå
2:a kattungen kom kl 14:30, och den är svart
Tredje kattungen kom kl 14:45, och den är melerad precis som Majsan.
Fjärde kattungen kom kl 18:30, och den är vit med grå fläckar.

Dem är så söta alla fyra, men gillar den som är melerad
lite extra. Den ser ut som en liten mini Maja :) :love:
Izza & Karro var här under dagen och hjälpte mig när
Majsan fick sina kattungar. Hon ville ju att någon skulle sitta
med henne hela tiden, annars jamade hon för fullt.
Vi trodde att hon bara skulle få 3 stycken, för efter att den hade
kommit var hon lugnare och låg och sov en stund.
Men det kom en fjärde till slut iaf.



Nu ligger dem och sover allihopa.
Det ska jag oxå ta och göra snart,
 för jag känner mig lite trött på ögat :)
Josey kom förbi en stund nu på kvällen och tog en
kaffe tsm med mig. Hon ville kolla på kattungarna oxå förstås :)

Ha en fortsatt fin kväll alla sötnosar !!

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar