Baby Hello Kitty

♥ Fullt hus

Har haft en jättefin dag tsm med nära & kära
idag ~en riktig mysdag, även fast det inte är fredag :)
Har även hunnit med att tvätta några maskiner,
plockat och städat lite idag.
Älsklingen hjälpte till att städa, han tog fram
snabeldraken och tog ett varv med den.



Izza kom hit efter skolan och drack kaffe och Josey ringde
vid ett tiden då hon hade vaknat. Hon kom förbi vid två tiden ,
och vi tog en promenad till ICA och köpte semlor.
Så det var på med solbrillor och ut i det vackra soliga vädret,
men det var lite blåsigt och blött på väg till ICA.
Och stora vattenpölar lite överallt ...hmmm !!!
Skulle ju vara bra att ha ett par gummistövlar nu då,
men jag äger ju inte ett par sådana.
Men det blev iaf en mysig liten promenix i det vackra vårvädret :)
Sen blev det en trevlig fikastund med Izza, Josey,
Karro, Douglas & Prillan :)
Kaffe och semlor .....MUMSIGT :P


Mitt underbara älskade lille barnbarn



Bella och Flisan tittade oxå förbi på em, så
självklart fick dem oxå varsin semla.
Flisan ville inte åka hem när Bella & hon skulle hem.
Lilla goa´, söta Flisan :love:
Men på torsdag är Bella ledig, då ska vi hitta på ngt kul tsm.

Älsklingen lagade middagsmaten nu ikväll,jag beställde hans
köttfärsås , så den gjorde han ....supergott som alltid :P
Karro & Douglas stannade och åt med oss.
Douglas fick äta lite själv ...hihihi :D
Hälften hamnade på golvet , men han fick i sig lite iaf !!



Nu sitter Älsklingen nere i sitt rum i källaren och spelar
poker på sin dator, Lukke sitter uppe i sitt rum vid sin dator,
och jag sitter här nere i vardagsrummet framför min dator.
Hahahhahah ... värsta datanördarna är vi allihopa !!! :D
 
Ha en fortsatt mysig och fin kväll alla sötnosar !!



♥ Kärlek till alla ♥

susanne

Morgon!

Jag gillade din blogg. Det finns lite smått och gott att läsa. Och sedan har du ju fått tillökning av Majsan, hihi. Vilken fin liten katta och vilka ljuvliga ungar hon har fått. Skall ni behålla alla??? HÄR fick våran lilla Svea ungar i augusti förra året. Av dom behöll vi 2 killar. Dom har nu vuxit upp till stiliga killar, haha.. Vi har nu 4 katter, haha.Kanske någon för mycket enligt det manliga tycket i familjen. Men jag älskar katter. Finns det någon mer ljuvlig varelse. Dom gör som dom vill ( precis som vi msk). Är ingen direkt hund msk. Men har haft hund oxå.

Jag åter kommer till dig igen.

Ha en fin dag idag! / Kram Suss

2011-03-09 @ 08:46:06
  URL: http://sussifarten.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar