Baby Hello Kitty

♥ B-day presents

Här kommer lite bilder på vad jag fått i
födelsedagspresent :D



Av Älsklingen fick jag en bukett med dessa underbara rosor,
fick även ett par jättesöta Hello Kitty örhängen...
 som jag inte har bild på än, och ett kort där det stod
"Älskar dej, av hela mitt hjärta" :):love:





Av Bella, Jerry och Flisan fick jag denna jättefina bukett med blommor,
och en jeanskjol och ett linne :)
Hade på mig det igår när vi gick ut, och det passar perfekt !!



Av Josey, MCkrillen, Izza, Micke, Karro & Douglas fick jag ett
par jättefina ljuslyktor som går att hänga upp :)
Det går ju även att dekorera i dem om man vill !!



Av MCkrillen fick jag även en jättesöt Hello Kitty mugg :)



Av Fille, Cissi och Jerre fick jag en flaska Sambuca :P
och ett par underbara rosa tofflor som går att värma i micron.
Nu behöver jag inte frysa om fötterna iaf !!!



Av Ibbe fick jag en Puma parfym :)
Han hittade inget litet och rosa sa han
 ~ Mimmi gillar nämligen allt som är litet och rosa ju
.... men det var ju inte långt ifrån iaf !!

 

Är jätteglad för allt fint som jag fått, och är så glad och tacksam
för all uppvaktning på min födelsedag :):love:
TACK så mkt  ~ LOVE U ALL !!!

 

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar