Baby Hello Kitty

♥ Färdig städat

Tudeluu my friends !! :love:



Nu är det färdigstädat i Josey´s lgh.
Det tog ca 2,5 timme och jag tycker att jag
gjorde det bra !! Pratade med Alex förut och sa
att han får klaga om han är missnöjd med städningen ;)



Hahahaha, här är städerskan i full gång :D
Ser inte klok ut , men det bjuder jag på !!!



Efter att jag var färdig i lgh gick jag ner på stan och fikade
med Izza, Karro & Douglas på Caféhuset !!
Bella & lilla Flisan kom oxå dit , så vi satt och pratade lite
med dem. Mysigt & trevligt som alltid !! :)

Nu är jag hemma , men ska snart ta ett varv ut igen.
Måste till affären och handla lite !!!

Ha en fortsatt fin em /kväll allihopa !!!

♥ Kärlek till alla ♥

V a n i l l a

Du var absolut värd ett gott fika på Caféhuset efter din städinsats i Josey´s lägenhet.



Kramis

2011-03-31 @ 15:39:47
  URL: http://the-vanilla-blogg.blogspot.com/
Mystjejen

Så gott att få det färdigstädat:) du var verkligen värd den där fikan Kram

2011-04-01 @ 14:17:33
  URL: http://blogg.mystjejen.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar