Baby Hello Kitty

♥ Dag 5: En låt som får mig att tänka på ...

Ännu en låt till min 14 dagars musiklista

Dag 5: En låt som får mig att tänka på en gammal vän
Jag har valt What is love med Haddaway
Den får mig att tänka på en väldigt god vän till mig.
Hon är inte gammal egentligen, jag är ju mkt äldre än henne :D
Så jag skulle vilja ändra denna rubrik till :
 " En låt som får mig att tänka på en speciell vän !!!" 




Den underbara tiden i mitt liv tsm med Sweetie, då vi hade så enormt mkt skoj tsm.
Massor av skratt och tårar, och vi lovade varandra att ingenting
 skulle få förstöra våran vänskap.
 Vi gjorde en gemensam tattoo,vi hängde nere på Torgis,
vi lyssnade på musik, vi var på fester och vi var alltid tsm.
Vi har klarat oss genom svåra tider tsm, 
och även kommit ifrån varandra ett tag p.g.a en del missförstånd,
och tyvärr bor vi inte längre på samma ort.
Men trots det så hörs vi av ibland via sms eller på facebook.
Och när hon är här i stan och hälsar på brukar vi försöka hinna ses.
Och när vi ses är det som att vi aldrig varit ifrån varandra,
vi kan prata om allt och vi har alltid jätteskoj när vi ses.
My sis & my friend, always and forevvah !!! :love:

♥ ♥ ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar