Baby Hello Kitty

♥ Dag 1: En låt som beskriver min musikstil

Ja, nu ska jag sätta igång med denna 14 dagars musiklista

Dag 1: En låt som beskriver min musikstil
Egentligen ska det väl inte vara så jätte svårt,
men nu när jag sitter här så blev det helt plötsligt
tomt i skallen :)
Ett svårt val att välja endast en låt !!!
Jag ÄLSKAR att lyssna på musik, och jag är nog
lite av en allätare när det gäller musik.
Jag lyssnar på musik varje dag , om det inte är på radion
så är det på datorn på Spotify. Jag lyssnar gärna på musik
med hörlurar i öronen när jag är ledsen eller bara vill vara själv en
stund. När jag städar vill jag ha musik på , när jag är ute och går
lyssnar jag gärna på musik från mobilen...ja som sagt jag ÄLSKAR musik !!!
Det som ligger mig varmast om hjärtat är ROCK,
och hårdrocks ballader är ngt som jag älskar.
Tycker om att lyssna på band som Guns N´Roses, Metallica,
Iron Maiden b.l.a
Men lyssnar även på massor av andra band och artister.
Så om jag nu ska välja en låt som beskriver min musikstil så får
det bli Metallica´s " Nothing Else Matters"
Min absoluta favoritlåt, jag älskar den !!!!!




♥ ♥ ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar