Baby Hello Kitty

♥ Ååååh NEJ !!!

Det SNÖÖÖÖAR !!! :(
Va trött jag är på den här vintern.
Vill ju ha vår , inte mera snö nu ..... OGILLA  !!!

Nu har jag gnällt färdigt ... det är ju FREEEEDAG iaf :)
Så får försöka se det possitiva i det hela , lite snö vad f** gör väl det??!! ;)
Det händer ju faktiskt värre saker här i världen.
Det fruktansvärda enorma katastrof som inträffat i Japan tex,
så jag ska sluta sitta här och gnälla.

Sitter här med min kaffekopp, och funderar på vad vi
ska hitta på för roligt här idag.
Älsklingen är nere och eldar nu , så om någon timme
finns det varmvatten. Då blir det att ta en dusch iaf , och göra
sig iordning..... sen får vi se vad som händer !!!
Kanske luncha på stan , det vore trevligt :)


Önskar alla en underbar fredag.
Ha det bäst & Ta vara på dagen !!

♥ Kärlek till alla ♥ 

Åsa

Ja, visst blir man deppig när det snöar? Man vet ju att det alltid blir ett återfall av vintern varje år, men ändå blir man lika ledsen varje gång. Hoppas det är sista för i år i alla fall:)

Hoppas du får en skön fredag!

2011-03-18 @ 10:16:51
  URL: http://asahoffman.blogg.se/
susanne

hej igen!

När jag jobbar kvällar och delade turer tätt inpå varandra så får jag lite svårt att få min tid att räcka till. Det finns så mycket annat som pockar på uppmärksamhet. och min familj kommer först. Trotts att jag undrar vad som händer här i data världen och på FB, haha

Jobbar helgen, skall göra så gott jag kan mad skrivandet:)



Imorse var det minst 30 cm nysnö här. Rena julstämningen. MYS, mys

Våren kommer nog snart skall du se!

Ha en bra helg.

/ Kram Suss

2011-03-18 @ 23:59:25
  URL: http://sussifarten.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar