Baby Hello Kitty

♥ Life is good

Hej igen alla söta läsare !!!



Jag har fått så fina kommentarer på min blogg, och det
gör mig verkligen jätteglad :D
Tack alla ni söta och fina människor som har
lämnat en liten kommentar efter att ni har varit här inne
och läst på min blogg. Det är jättekul !!
STOR kram till er från mig :love:

I dag har jag haft en toppenfin dag tsm med nära och kära.
Det har varit en underbar dag med solsken, även om det har blåst
ganska rejält så var det jätteskönt i solen :love:
Jag var ner till Arbetsförmedlingen på fm, gjorde en uppföljning
på mitt arbetssökande. Det gick ganska snabbt.
Efter det mötte jag upp Karro & Douglas vid Expert,
och vi gick till Café huset och tog en fika !!!


♥ Mormor´s lille älskling ♥

Efter att jag hade fikat med Karro & Douglas blev det en
promenad hem i solskenet :cool:
Älsklingen min känner sig lite bättre idag , så han har iaf
orkat sig upp ur soffan. Han hostar fortfarande och är
jätte förskyld , men det är skönt att han är på bättringsvägen iaf !!

Jerre tittade förbi innan han skulle till jobbet, och även Josey
kom förbi en stund idag. På em kom lilla goa´Bella & Flisan
hit på en fika. Jättemysigt och trevligt som alltid :):love:
Karro, Douglas och Jocke kom oxå hit idag, och Alex och Natta
tittade oxå förbi en stund !!
Karro hjälpte mig att plocka in lite pallar som stod på gården,
Alex hjälpte oss med dem tunga pallarna som vi inte orkade.
I morgon blir det att såga itu dem så att det finns lite att elda.
Det finns fortfarande fullt med pallar utanför garaget som ska in,
men det tar vi någon annan dag.

Majsan´s kissebebisar är 2 veckor nu , och dem är såååååå söta :love:
Nu har alla öppnat ögonen och dem börjar krypa runt.
Satt och kollade på dem idag en stund, dem är underbara :)


Lilla bönan som är lik sin mamma


Så söt man kan vara


Riktiga busungar


Syskon kärlek


Blir lite trött när man har busat runt


Majsan med sina kissebebisar

Visst är dem söta ??!! :love:
Jag skulle kunna behålla allihopa, men ska bara behålla
den som ser ut som Majsan. Kan ju inte behålla allihopa tyvärr.
Jocke ska ta en iaf, och han vill troligtvis ha den vit/gråa.
Så då är det bara två till som jag ska försöka hitta hem till sen
när det är dax.
Jag vill ha ngt coolt namn till min nya lilla böna, någon som
har ngt förslag ??!! Karro tyckte att jag ska döpa den till "Molly"
Då blir det Maja och Molly ... ja vrf inte :)
Det låter ju inte så dumt, eller vad tycker ni ??!!!

Nu ska jag ta och byta om till pyjamasen , och sen blir det
att krypa ner i sängen och kolla lite på tv innan John Blund kommer ;)
Ha en fortsatt mysig och fin kväll alla goa´!!!

♥ Kärlek till er alla ♥

Mystjejen

Naaaw gud så söta dem var dem små liven <3<3<3 Gosiga!!!

Låter som det har varit en fin dag idag, med sol och allting och fixa med lilla söta <3 Snart sängen här, kram o sov gott!

2011-03-22 @ 21:14:49
  URL: http://blogg.mystjejen.se
susanne

HERRE GUD vilka små söta liv. Visst vill man behålla ALLA. Vad fina färger ALLA 4:a har fått:):) Nu blr jag nästan sjuk.....haha! Den stålgrå! Vilken mysboll....

Sv:

Det blev inte riktigt så många kort eftersom batteriet tog slut, haha. Men något blev det allt.

/ Kram Suss

2011-03-23 @ 00:12:08
  URL: http://sussifarten.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar