Baby Hello Kitty

♥ Torsdag

Go´morron allihopa !!! :):love:



Gick upp vid 6 tiden i morse igen, då var redan Älsklingen
i full gång med att elda. Så det slapp jag nu på morgonen !!
Han sa att han tänkte att jag skulle få varmt i huset när
jag vaknade , därför hade han börjat elda.
 Va´gullig han är !! :love:

Solen skiner och idag är det torsdag. Härligt !!
Har inga speciella planer idag, får väl se vad vi hittar på :)

I går var ju Älsklingen med sitt barnbarn Amanda i skolan.
Han var där till kl 12, då åkte jag och hämtade honom.
Han tyckte att det var kul, och hade en del att berätta
när han kom hem !!
Vi åkte upp till Teddy på em och satt där i några timmar.
Fikade, snackade och hade det trevligt :)

När vi kom hem så kom Alex och hälsade på en stund,
även Izza, Karro och Douglas kom förbi.
På kvällen kom Josey på en kaffe, och sen åkte vi till ICA
och handlade lite. Efter det hälsade vi på hemma hos Fille & Cissi.
Drack kaffe och åt bullar som Josey hade köpt på ICA. Mumsigt !! :P
När vi hade varit där en stund, skjutsade jag hem Josey och
sen åkte jag hem och hade kvällsmys i soffan med Älsklingen :)
Vi kollade på BAD BOYS 2 ...hahahaha, den e riktigt bra !!

Ha en jättefin torsdag alla goa´läsare 
* Smile & Be happy *

♥ Kärlek till alla ♥

 

Åsa

Svar: Tack :)



Tuff rubrik, ha en härlig torsdag du också :)

2011-03-17 @ 10:28:20
  URL: http://asahoffman.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar