Baby Hello Kitty

♥ Underbara vårsol

Hello everybody !! :D



Vilken härlig morgon, solen skiner och det ser ut att
bli en underbart fin dag idag med !!! :):love: 

I går blev det en trevlig liten fikastund med Bella
på stan, innan hon skulle hämta Flisan från Nattis.
Efter det åkte jag och Älsklingen och pratade lite med
Teddy. Han var i sitt garage och fixade lite.
Sen åkte vi upp till Mats en stund, och tog en kaffe :)
Efter det åkte vi hem till Teddy, drack ännu lite mera kaffe
och satt och pratade med Teddy någon timme.
Han är till sjukhuset idag för att operera sitt knä igen.
Hoppas att det kommer att gå bra !!
Han lovade att höra av sig när han kommer hem igen.

På kvällen kom Izza& Micke förbi en stund med lille Douglas.
Han var lite hängig och ville helst att man skulle bära på
honom. Mormor´s lille plutt !! :love:
Tycker så synd om honom, när han är sjuk !!
Tänkte ta en sväng till Karro senare idag , och se
hur det är med honom !!!
Jerre tittade oxå förbi en snabbis igår kväll.
Resten av kvällen blev det chill med Älsklingen  i tv soffan :)

Nu på morgonen har jag eldat, så nu är det varmt
och gott i huset och varmvatten finns det oxå.
Så nu ska jag ta mig en dusch, och göra mig iordning.
Önskar alla en fantastisk dag
Ta vara på dagen, och ha det underbart i solskenet :)

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar