Baby Hello Kitty

♥ 1:a Mars

En lugn och tyst morgon i min ensamhet.
Alla andra sover fortfarande här i huset.
Sitter med hörlurar på öronen och lyssnar på musik,
kaffekoppen har jag brevid mig förstås och jag bara njuter
av denna härliga tisdagsmorgon !! :)

I går blev det en lugn dag, gjorde inte så mkt.
Var ner till stan och solade en stund, vilket var jätte
härligt. Höll på att somna när jag låg där i solariet och
stekte fläsket ;)
På em kom Karro & Douglas hit, dem stannade och
åt middag tsm med oss.
Lille Douglas kan krypa nu, och fort går det när han tar sig fram.
Han tar även tag i saker och ställer sig upp.
 Mormor´s duktige lille kille ♥





Idag blir det att hjälpa Fille & Cissi att flytta lite.
Dem får nyckeln till sin lgh idag.
Blir även att ta en fika med Bella innan hon börjar jobba i em,
och ikväll är det ju Zumba igen :D
Älsklingen ska skjutsa sin pappa´s sambo till sjukhuset i
Kristinehamn vid 12 tiden.
 För hans pappa är lite dålig och kan inte köra henne dit själv.
Så idag har vi lite på schemat iaf !! ;) 

Förresten, har ju glömt bort att visa vad jag fick av Alex
i lördags. Han hade köpt den till mig när han var i Karlstad
en dag i förra veckan. När han såg den så tänkte han att "den
ska Mimmi ha". Va gulligt av honom !!! :) :love:
Blev jätteglad förstås, och lite tårögd.



Ha en härlig tisdag allihopa !!!

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar