Baby Hello Kitty

♥ Solsken & fågelkvitter

Hello mina kära läsare & vänner :love:
En härlig söndagsmorgon med solsken & fågelkvitter.
Det är dock väldigt molnigt på himmlen, så solen kommer nog
att försvinna under dagen !!
Är jätteglad att solen tittar fram en stund nu på morgonen iaf :)
Idag ska jag passa lille Dogge , för Karro ska iväg och spela
match i Kristinehamn. Så vi får se vad jag och Lill-Prinsen ska
hitta på när han är här ;)
******
Ha en underbar dag allihopa.
Ta vara på dagen och Njut av livet :love:
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
penny

Ja här kikar också solen fram nu, det var ett tag sedan man fick se den hi hi



Hoppas du och lilleman får en mysig dag :D



Kramen

2011-06-26 @ 11:22:12
  URL: http://pennys.webblogg.se/
Åsa

Nu har jag dragit en vinnare till min tävling om väggtexten. Kika in och se om det var DU som vann ;)



www.asahoffman.blogg.se

2011-06-26 @ 21:23:07
  URL: http://asahoffman.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar