Baby Hello Kitty

♥ Mysdag

Tjingeling alla mina söta läsare :love:


Hoppas att ni har haft en härlig dag. Här tittade solen fram på
em , trots att det inte såg så ut i morse.
Så det blev en härlig solskens em & kväll här :D
Izza, Micke och Jerre har varit här idag. Micke & Jerre höll på att
fixa med Jerres bil, och jag & Izza drack kaffe och tjattrade :)
På em tittade Karro, Douglas och Josey förbi en stund innan
dem skulle ut till Kalhyttan och kolla på fotboll.
Jag & Lukke tog en promenad till ICA nu i kväll och handlade lite.
Älsklingen lagade middag ikväll, han gjorde torskfile´med räksås.
Jättegott var det !! Mumsfillibabba :)
Har inte träffat Sweetie ngt idag , men fick sms av henne nyss
och vi ska höras av imorgon så får vi se vad vi hittar på :love:



Det ska visst bli toppenfint väder nu till helgen ....UNDERBART !!
Då blir det att sitta ute och steka & njuta i solskenet för min del.
Det har ju varit lite dåligt med sol & värme här ett tag nu , så
det är verkligen efterlängtat och ♥-ligt välkommet :love:


Ha en fortsatt mysig och fin kväll allihopa :love:

  
*Klickbar bild *                              

♥ Massor av kärlek till er alla ♥


 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar