Baby Hello Kitty

♥ Mulen tisdag

Tjingeling alla mina kära läsare & vänner :love:
Här är det en mulen tisdag morgon, och det känns som att
det kommer att regna idag .
Men det är ju inget att gräva ner sig för , jag har en del att
pyssla med inomhus så det passar ju bra att göra det idag.
När nu solen lyser med sin frånvaro !!
Kanske kikar solen fram senare i em, om jag har tur ;)
Önskar er alla en toppenfin dag :love:
♥ Massor av kärlek ♥
V a n i l l a

Hej min vän !



Nu var det länge sedan jag kikade in här hos dig av den enda anledningen att vi har så härligt väder och jag har sysselsatt mig med så mycket annat. Men jag tycker så mycket om din blogg och du vet att jag alltid kommer tillbaka förr eller senare...



Hur som helst... för att visa min uppskattning så har jag något till dig idag i min blogg. Varsågod !



Ha en härlig tisdag... jag skickar ner en famn full med solstrålar för det har vi gott om idag hos mig !



Kram Kram

2011-06-14 @ 11:03:23
  URL: http://the-vanilla-blogg.bloggspot.com
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar