Baby Hello Kitty

♥ Måndagskväll

Godkväll alla mina goa´& söta läsare :love:
Nu ikväll har jag passat mitt älskade lille barnbarn , medan
hans mamma var på fotbollsträning :)
Älsklingen följde med dit en stund och lekte lite med Dogge.
Som vanligt var Douglas glad och busig, och jag fick en del
härliga kort på honom nu ikväll :love:
En glad bebis med ett stort smile ♥


♥ Sötaste & goaste killen som finns ♥


♥ Titta- Lampa ♥


♥ Go´& Gla´♥


♥ Mormor´s älsklingskille ♥


♥ Douglas ♥


♥ Vilken skön liten kille ♥


♥ Douglas & Mormor ♥


♥ En utslagen hjälte ♥


När Karro kom hem från träningen sov Douglas så gott,
han var lite trött på ögat efter allt lek och bus :)
Snart dax för mig att krypa ner i sängen oxå.
"Jag ska bara" sitta vid datorn en liten stund till...hihihi ;)
Ha en fortsatt mysig kväll allihopa !!
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
naomi

Sicken goding han e!

2011-06-13 @ 22:19:22
  URL: http://asahoffman.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar