Baby Hello Kitty

♥ Lite ledsen på ögat idag

Godkväll alla mina söta läsare :love:
Hoppas att ni har haft en fin måndag, och en fin början på
denna nya vecka :) Jag känner mig lite ledsen och nere idag,
p.g.a vissa saker som jag inte vill skriva om just nu.
Men det är vissa saker som kommer att förändras i mitt liv
framöver, både på gott & ont !!
Mycket tankar & funderingar idag. Men jag får försöka göra
det bästa av situationen, så kommer nog allt att bli bra till slut iaf !!
******
På fm skrev jag ett sms till min söta vän Bella och frågade om hon
ville ses och ta en fika på stan. Det ville hon , och det kändes jätte
bra :) Så vi möttes på stan, och det blev en trevlig fikastund på
Café huset. Lilla Flisan var oxå med :love:
Efter vi hade fikat färdigt , gick vi in på COOP och handlade, och
sen skjutsade Bella & Flisan hem mig innan dem skulle vidare :)
******
När jag kom hem blev det ett snabbt varv med snabeldraken ,
och sen kom Izza & Micke förbi på en kaffe :)
Josey & MCkrillen kom oxå hit på en snabbvisit på em, och jag & Lukke
följde med dem till ICA och handlade lite !!
Efter att vi varit på ICA lagade jag iordning lite middagsmat,
och Jerre kom förbi och åt med oss.
Vid halv 6 tiden promenerade jag bort till Karro. Hon skulle iväg
på fotbollsträning, så Mormor skulle passa lille charmtrollet :love:
Jag & Douglas tog en promenad runt Storbron , och innan vi
promenerade hemåt igen så var vi in på ICA och handlade lite
till Karro. Douglas fick förstås en glass, som han mumsade i sig
på vägen hem !! Jag köpte ett Riddartält åt Douglas oxå ,
som jag hittade på ICA. Så när vi kom hem till Karro´s lgh
satte jag ihop det. Douglas tyckte att dte var jättekul att krypa
in i tältet och busa :) :love:
******
Dogge´s Riddartält
Dogge i tältet
Mormor´s gulleplutt
Douglas i sin Riddarborg ...Hihihi
******
Vid 8 tiden somnade Mormor´s Älskling så gott i sin säng :)
Karro om hem strax efter 8 och då gick jag hemåt.
Nu ska jag bara ta det lungt en stund, innan jag ska krypa
ner i sängen och sova för natten .Tänkte läsa lite bloggar och se vad alla
mina söta läsare har haft för sig under dagen som gått :)
Ha en fortsatt härlig kväll allihopa !!!!
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
☆Fru Eriksson

Hoppa det känns lite bättre nu,vännen /Kramar om go du....

Såå söta bilder på lillprinsen i Riddartältet/Puss!!!

2011-06-20 @ 21:57:04
  URL: http://www.frunsblogg.blogspot.com/
Mystjejen

Hoppas du känner dig bättre, det var verkligen tråkigt att läsa att du kände dig ledsen.....



Finns massvis med saker som kommer att förändras i mitt liv oxå så du är inte ensam...



Stor styrkekram söta <3

2011-06-21 @ 15:19:25
  URL: http://blogg.mystjejen.se
Monika

Hoppas det mesta blir till det bättre hållet, alltid jobbigt med förändringar, helst om det är negativt :/

kram kram

2011-06-22 @ 07:20:23
  URL: http://www.monkansblogg.blogspot.com
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar