Baby Hello Kitty

♥ Lill-Lördag

Hejsan Svejsan alla mina rara läsare & vänner :love:
Hoppas att allt är bra med er, och att ni har en härlig onsdag !!
I morse kom söta vännen Bella förbi på en kaffe här hos mig.
Jättemysigt & trevligt :love:
Även Karro & lille Douglas kom förbi en sväng på fm, innan
Douglas skulle hem och sova middag :)
I dag är det lite kyligt här, och solen lyser med sin frånvaro.
Men igår blev det iaf en liten stund ute i solskenet på gräsmattan :D
******
******
I morgon åker Älsklingen iväg på jobb i Norge.
Han har packat för fullt här nu på morgonen, ser ut som att han ska
vara borta JÄTTE länge...hihihi !! Han kommer nog vara där i ett par
veckor innan han kommer hem igen. Det kostar ju lite att åka fram
och tbx varje helg, så det är bättre att han jobbar några veckor och sedan
kommer hem i några dagar  :)
Åhhh, vad jag kommer att sakna honom, har ju varit bortskämd ett
bra tag nu att ha honom här hemma. Men det är bara att hoppas att
veckorna går snabbt så att han snart är hemma igen :love:
Det blir att fira midsommar utan min Älskling, men jag har ju
som tur är mina älskade barn & mitt älskade barnbarn som kommer hit.
Så det blir säkert en jättefin midsommar iaf:)
******
Nu ska jag till Karro en stund, vi ska skruva isär en bokhylla.
Sen får vi besök i em av Andreas, Dess & små killarna :)
Ha en fortsatt underbar onsdag alla kära läsare och vänner :love:
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
☆Fru Eriksson

Hallo tjejjan...

Nä,va' tråkigt att din älskling är borta över Midsommar men du får det härligt med barn & barnbarnet ätr jag säker på ♥...

Hoppas veckorna går fort för dig då,kul & "se" dig/Kram Kram

2011-06-22 @ 14:10:28
  URL: http://www.frunsblogg.blogspot.com/
Julia

åh vilken fin blogg :)

skulle du kunna hjälpa mig att rösta på mitt bidrag på nelly.com?

länken e http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=5sIB69N44dsEOQURPXJiUckI6cOwuvUndcoWa2NRT7VfKowY047T#Gallery

tack i förväg!

2011-06-22 @ 17:06:53
  URL: http://ungtuungkung.blogg.se/
V a n i l l a

Äntligen är jag här i din fantastiska blogg igen och hälsar på. Upptäcker att jag har missat mängder av inlägg och det är bäst att sätta mig till rätta och uppdatera mig lite om vad som hänt där hemma hos dig under min frånvaro.



Kram Kram

2011-06-22 @ 19:18:49
  URL: http://the-vanilla-blogg.bloggspot.com
Isabelle

Åh vilken mysig blogg med massa barn!

Älskar barn, även om jag inte kan skaffa det en hehhe :)

2011-06-23 @ 00:04:09
  URL: http://lutenn.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar