Baby Hello Kitty

♥ Härlig måndagsmorgon

Vilken underbar morgon, solen skiner och fåglarna kvittrar och idag
ser det ut som att det kommer att bli en härlig dag med massor av
solsken. Äntligen ...... har ju varit lite dåligt med det den senaste tiden :)
I går blev det en mysig dag tsm med mitt älskade lille barnbarn :love:
Gick hem till Karro och hämtade honom vid halv tre tiden.
Jerre kom oxå till Karro, så när Karro skulle åka iväg på match gick jag  & Jerre
med Douglas till lekparken en stund :)
Efter det promenerade vi hem till huset. Det blev lite lek & bus med Dogge och
vid 4 tiden kom Fille & Cissi. Vi fixade iordning mat, och åt middag tsm :)
När vi hade ätit gick Fille & Cissi hem. Lukke följde med Jerre hem och
jag & Douglas gick hem till Karro´s lgh . Dogge var lite trött på ögat men ville
inte sova, provade att lägga honom men det gick inte alls.
Så när Karro kom hem strax efter kl 8 var han fortfarande vaken ;)
Men han var inte gnällig, utan satt bara i famnen och myste.
Här kommer lite bilder från när vi var i lekparken ( klickbara bilder )
******
******
******
******
När jag kom hem fortsatte jag med mitt målningsprojekt .
Jag började nämligen igår morse att måla om i hallen där uppe.
Och när jag kom hem målade jag färdigt hela hallen och trappen ner.
Gick inte och la mig förren efter kl 2 i morse ...hihihi:)
Tittade på det nu i morse när jag gick upp vid 7,
och det blev riktigt NICE. Duktig jag !!! :D
Målningsprojektet fortsätter...ska måla om i hallen här nere oxå.
Får se om jag börjar med det ikväll !!!
******
Måste berätta en helt fantastisk grej ...... Jag har VUNNIT tävlingen
som min goa bloggvän Åsa hade på sin blogg :love:
Jag som aldrig brukar vinna, trodde jag läste fel först när jag såg det.
Men det var JAG som vann !!! Blev super GLAD förstås :D
♥ ♥ ♥
Nu ska jag ta och sätta fart här hemma, så jag kan gå ut och
sätta mig och njuta i solskenet sen :)
Önskar alla mina kära läsare & vänner en underbar dag.
Ta vara på dagen och njut av livet :love:
******
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
☆Fru Eriksson

Ooooo,underbara bilder & stort ♥-ligt Grattis till vinsten så vackert!!



/Kram Kram i kvälls ☼

2011-06-27 @ 17:24:25
  URL: http://www.frunsblogg.blogspot.com/
Jessica

Grattis till vinsten!



Hoppas du får en lika härlig dag i solen idag som igår.



=)

2011-06-28 @ 06:49:33
  URL: http://jesson.bloggplatsen.se
Nathalie - My life bitches

Jag la precis ut en video på min blogg där jag breakdansare. Den ligger under kategorin BREAKDANCE, så gå gärna in & säg vad ni tycker om videon. ! :)



KRAM!

2011-06-28 @ 12:03:57
  URL: http://nnathis.blogg.se/
Mystjejen

Grattis till vinsten, kommer bli jättefint hos dig. Kramar fina <3

2011-06-29 @ 17:55:34
  URL: http://blogg.mystjejen.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar