Baby Hello Kitty

♥ Babysitting

Hejsan Svejsan alla mina kära läsare :love:'
Jag hoppas att ni har haft en fin och mysig onsdag :)
Jag har haft en jättefin dag. På fm mötte jag Karro, Douglas
& Josey nere på stan. Vi gick in på blomsteraffären och beställde
rosor tills på fredag, sen vidare och hämtade Fille´s student plakat.
Blev inte helt nöjd med plakatet tyvärr, men ska försöka fixa till det lite !!
Efter det promenerade vi upp till Josey för hon hade glömt sitt leg hemma,
och behövde det för att hämta ut ett pkt på ICA.
Sen blev det en promenad till ICA, och efter det gick vi hem till huset och
drack lite kaffe :)
När vi fikat färdigt blev det en till liten promenad till ICA, och sen ner på
stan igen. Var till Skölds Guld och hämtade ut Fille´s student present.
Efter det gick jag hemåt, för Soc skulle komma.
När Soc gått kom Izza förbi. Hon bakade kladdmuffins  och efter det
drack vi kaffe och åt nybakta muffins :) MUMS !!!
Fille & Cissi kom förbi en stund på kvällen.
Karro kom och lämnade  Douglas strax efter kl 5 nu ikväll,
och vid halv 6 åkte hon iväg.
Tjejerna har hemmamatch nu ikväll, och alla mina tre döttrar ska
vara med och spela. Men det spöregnade och åskade förut så jag
åkte inte och kollade på matchen med Douglas den här gången.
Nu sitter jag hemma hos Karro, och lille Douglas har somnat så sött
i sin säng. Han har varit jätteglad och busig nu ikväll :)
Mormor´s lille gulleplutt :love:
Tror att Karro kommer hem om en stund, matchen började ju vid 7 tiden.
När hon kommer ska jag promenera hemåt,blir att softa lite framför tv´n
innan det är dax att bädda ner mig i sängen :)
Ha en fortsatt mysig kväll allihopa !!
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
maria

massor händer här som vanligt :)

mysigt att få vara mormor...längtar tills jag får uppleva det :)



må så gott fina

2011-06-15 @ 20:51:23
  URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar