Baby Hello Kitty

♥ Lördag

Hejsan Svejsan alla goa´& glada läsare :love:
Hoppas att ni har det bra !! Här är det helt ok med mig !!
Lördagsmorgon och här sitter jag med min dator & kaffekoppen
och känner mig jätte glad och pigg :)
Igår blev det en mysig och fin dag utomhus på gräsmattan.
Mia kom hit och lämnade lilla Nova strax efter tio.
Hon hoppade studsmatta och sen blev det lite fika i solskenet :)
Izza, Micke & lilla Saga kom oxå hit , så Nova & Saga lekte
och hade jättekul.
Karro & Douglas kom förbi, och vi fyllde vatten i Douglas nya
pool, och sen badade han och plaskade i poolen :)
Jerre kom förbi efter jobbet, och även Fille & Cissi kom förbi på em.
Vi satt ute ganska länge på em, men sen mulnade det på och började
regna så vi förflyttade oss inomhus ist.
Jag hjälpte Karro att färga håret innan hon gick hem till sig.
På kvällen kom Mats, Marina & barnen förbi en stund.
Senare på kvällen hjälpte Jerre mig med min dator,
han formaterade den och hjälpte mig att lägga in de program
jag vill ha ,så nu är datorn lite snabbare :)
Fick en underbar överraskning med posten igår, ett rosa brev
från min goa´vän Taru :love:
Brevet innehöll massor av söta små saker
som hon har pysslat ihop till mig. En tändsticksask, och Änglar i form
av ett mobilsmycke, örhängen och en Ängel att hänga i ett halsband :love:
Blev förstås jätte jätte glad :D
Änglarna är så underbart fina !!!!
Solen kikar fram emellan molnen och fåglarna kvittrar denna
mysiga lördagsmorgon,och livet känns underbart !!!
Nu ska jag ta och småplocka lite här hemma, sen får vi se vad
denna dag bjuder på :)
Ha en underbar dag mina kära läsare & vänner :love:
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
Jessica

Härliga somriga bilder på barnen! =)



Och vilket underbart brev, innehållandes massa fina saker. Förstår att du blev väldigt glad för detta. Ha en skön söndag.

2011-06-12 @ 11:53:08
  URL: http://jesson.bloggplatsen.se
Johanna

Anmäl dig gärna till veckans blogg! :D

2011-06-13 @ 06:44:01
  URL: http://johannalicious.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar