Baby Hello Kitty

♥ Sommarvärmen är här

Hej & Godmorgon mina kära läsare :love:



Ännu en underbar morgon med massor av härligt solsken:D
Det ser ut som att det kommer att bli en lika fantastisk dag
idag , som det var igår!! Det känns så underbart. LOVE IT :love:
Det verkar som att sommaren har kommit nu, och jag hoppas att
den kommit för att stanna !!

I går hade jag en helt underbar dag ute i solskenet.
Var ute hela dagen och njöt :love:
Izza & Micke kom förbi och satt med oss i solskenet,
även Karro & Douglas kom förbi.









Mats & Marina kom en stund på em, och på kvällen blev det grillning
med Karro & Douglas :D
Jag & Älsklingen satt ute till niotiden på kvällen, det var så härligt.
Teddy kom förbi en stund på kvällen, och satt och pratade
lite med oss ute på gården.
Även Sweetie kom på kvällen, vi tog ett par öl och sen gick hon
och jag en sväng till Cesar. Det var så kul att träffa henne och vi
hade jättekul, som alltid när vi ses :D

Nu är det snart dax för mig att gå ut och lägga mig på gräset
och njuta av den härliga solen. Om/ när vi flyttar härifrån
huset , så kommer jag att sakna detta att kunna gå ut på
gården och lägga mig på gräset när jag vill.
På sommaren är det härligt att ha en tomt att vara på
när det är soliga och härliga dagar :)

Ha en underbar dag mina söta läsare :love:
Njut av sol & värme !!

♥ Massor av kärlek till er alla ♥

☆Fru Eriksson

Underbart & vilka ♥-e foton/Kram Kram från mig som har lite "kissepaus" från ☼

thihii

2011-06-04 @ 15:36:35
  URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
maria

visst är det underbart med sommar :)



må gott fina du :)

kramar

2011-06-04 @ 23:20:00
  URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar