Baby Hello Kitty

♥ Mulet & Grått


Här är det en mulen och ganska kylig morgon, och idag ser det inte
ut som att solen kommer att kika fram tyvärr.
Så det blir nog en mysdag inomhus idag med :)
På med mysdressen, tända ljus och bara vara.
Det är ju mysigt det med ibland :love:
Har ingen aning om vad jag ska hitta på idag faktiskt, men Sweetie
skulle ha kommit till stan igår. Så jag hoppas att hon hör av sig idag,
så att vi kan ses och ta en kaffe och prata lite.
Det skulle vara Najs :) :love:

Nu sitter jag här och dricker kaffe, och har datorn som sällskap 
som vanligt. Mimmi´s morgonmys :D
Lukke och Älsklingen sover ju fortfarande, dem sussar så gott båda två.
Dem lär inte gå upp än på ett par timmar :)
Nu ska jag ta och fortsätta läsa lite bloggar, och sen ska jag sätta
fjutt i pannan så vi får lite varmvatten här, så att jag kan ta mig en
dusch om en stund.


Ha en härlig och underbar "Flygardag" mina kära läsare.
Hoppas att ni får en toppenfin dag med massor av härligt solsken.
Ta vara på dagen mina vänner & Njut av livet !!
* Smile & Be Happy *

♥ Massor av kärlek till er alla ♥

Monika

Kikar in och önskar dig och de dina en underbar dag

kram monika

2011-06-02 @ 10:56:18
  URL: http://www.monkansblogg.blogspot.com
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar