Baby Hello Kitty

♥ Tjingeling !!!

morgon, och här sitter jag med kaffe koppen och datorn :love:
Gick inte upp lika tidigt som igår morse , sov faktiskt till kl 6 idag !!
Hihihi...är man morgonpigg, så är man !!! :D
I dag får vi besök från Sthlm, av barnens faster. Vet inte riktigt när
hon & hennes gubbe kommer , men jag hoppas att hon hör av sig när
dem åker från Sthlm. Då vet jag ju ungefär när dem är framme här !!!
******
I går städade jag huset på fm. Karro och Douglas kom förbi en stund
på dagen, och lill- Prinsen röjde runt här hemma ;)
Plockade ut saker från skåp, kollade mina blommor, kastade bollar m.m.
Mormor´s lille Älsklings kille :love:
******
Bus killen är i farten
Gott med lite vatten , när man har busat runt
Hittade lite roligt i skåpen
Gräva i jorden är kul , för att man inte får göra det
Tar lite på trollsländan ist då
******
På em kom Fille & Cissi, även Izza & Micke kom förbi en stund.
Jerre & Lukke var till Karlstad på dagen , och när dem kom hem igen
bjöd Jerre på pizza. Han köpte en familjepizza, som han, jag, Lukke,
Fille, Cissi, Karro & Douglas delade på. MUMS !!! :)
När alla gått hem satte jag mig och broderade en stund, sen gick
jag hem till Jerre. Han tatuerade mig :)
Så nu har jag tre till nya tattoos :love:
( Bilder på dem kommer senare )
Det blev lite sent, och Jerre blev lite trött på ögat när han höll på
med den sista tatueringen. Så vi fortsätter med den någon annan dag !!
Jag är jättenöjd med de två första som blev klara iaf :)
******
Hoppas att ni alla kära läsare & vänner får en underbar lördag :love:
Ta vara på dagen , Var rädda om er & Njut av livet !!!
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
Lisa

Hej Mimmi.. Tack för att tittat in till mig, glad jag blir. Men så underbart söt han är din lilla gofis. Har också två barnbarn Ludde 5 år och Didrik 1,5 år , mina solstrålar i livet. Och en på himlagården, lille Viggo 1 dag. Du har så fint hos dig hjärtat. Önskar dig en skön lördag ....



Kram Lisa

2011-07-09 @ 10:05:53
  URL: http://frelugan.blogspot.com
Lisa - tecknar

Tack! :) Kram

2011-07-09 @ 12:45:21
  URL: http://lisbom.blogg.se/
Loppan

Tack för dina fina ord i din kommentar! Och vilka underbara bilder du bjuder på :-) Han är verkligen bara sååå söt!

Spännande att se dina tatueringar sen.

Hoppas du har en härlig dag i solen.

Kramar <3

2011-07-09 @ 16:16:06
  URL: http://loppanskrypin.wordpress.com/
☆Fru Eriksson

Han är sååååååå söt lille Douglas & sååå charmig - Puss -

/Kram till dig från mig go du & ha en skön Sönda'..........

2011-07-10 @ 10:09:05
  URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar