Baby Hello Kitty

♥ Strålande lördagsmorgon

Hej & Godmorgon alla mina underbara läsare & vänner :love:
Hoppas att allt är bra med er, här är det bara finemang :)
Har sovit lite dåligt i natt dock, p.g.a att det var väldigt varmt
i baracken i natt. PUST ...låg och vred och vände på mig hela natten.
Men somnade ett par timmar iaf , så jag känner mig inte så trött trots allt.
Här är det en strålande solskensmorgon....UNDERBART !! :love:
I dag ska det visst bli ännu varmare än det var igår, och igår var det hett.
Så idag tänkte jag ta och gå ner  till stranden och lägga mig.
Älsklingen gick iväg till jobbet i morse strax innan kl 7, och jag vet inte
riktigt ännu hur länge han ska jobba idag. Men ikväll blir vi hämtade vid
halv 7 tiden av några vänner till Älsklingen. Vi ska ut och äta tsm med dem.
Dem har beställt bord på någon restaurang :)
Det kommer säkert att bli jätte trevligt & mysigt :love:
~ ~ ~ ~ ~ ~
I går kväll när Älsklingen slutat jobba åkte vi en sväng in till centrum.
Handlade lite mat & dricka och sen åkte vi "hem" till baracken och åt.
När vi hade ätit tog vi oss en promenad bort till en Bowlinghall som ligger
här i närheten. Där tog vi oss en varsin kopp kaffe & en varsin glass.
Satt ute i kvällssolen och myste :love:
På väg tbx gick vi en promenad längst stranden. Otroligt vackert och mysigt !!
När vi kom hem satt vi och pratade lite, sen kollade vi på en film
innan vi sa godnatt :)
~ ~ ~ ~ ~ ~
Har kollat bussar nu på morgonen, och det är ju inte det lättaste
att ta sig härifrån kan jag ju säga...hmmm !!
Men jag hittade en buss i morgon som passar in med en buss från Oslo
hem till lilla Filipstad sen. Så den får jag lov att ta !!
Även om det blir en väldigt LÅÅÅÅÅNG bussresa, och en massa
byten av bussar hit & dit. Men inte så mkt att göra.
Bara le och var glad om allt passar in så att jag kommer hem :)
Jag kommer att vara hemma på måndag em , om jag åker i morgon !!!
Trodde inte att det skulle vara så krångligt att ta sig hem, men
varför ska allt vara lätt här i livet ;)
~ ~ ~ ~ ~ ~
On my way to the beach
~ ~ ~ ~ ~ ~
Nu ska jag ta mig en promenad ner till playan
och lägga mig där en stund iaf :love:
Önskar er alla underbara människor en toppenfin dag.
Hoppas att solen lyser på er, och att ni får det härligt & mysigt !!
Var rädda om er och ta vara på dagen.
Ha det BÄST :love:
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
Lisa

hej hjärtat. Blir så glad att titta in till dig och din fina blogg med allt vackert. Skulle verkligen vilja kunna mera om att få till det på bloggen. Men men. Oj så härligt att gå till stranden. Ja det är så vackert i Norge och så goa människor. Aha du bor i Filipstad. Inte så långt alltså. Fin bild på dig. Är så avis på alla som hinner bli bruna. Jag lyser snart i mörkret av vithet, haha. Men vad gör de. Ha de så bäst nu hjärta och hoppas du kommer på rätt bussar. Vi får höras framöver när jag kommer på svensk mark ska jag slå dig en pling. ...



Kram Lisa

2011-07-30 @ 10:33:01
  URL: http://frelugan.blogspot.com
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar