Baby Hello Kitty

♥ Semestermys

Heeeej alla mina söta & rara läsare & vänner :love:
Jag orkade inte blogga mera igår, och förresten så hände det inte
så mkt på em/ kvällen. Älsklingen slutade jobba vid 7 tiden och då
gjorde vi iordning lite mat. Sen tog vi det bara lungt och kollade på film :)
Båda två somnade ganska tidigt !!!
~ ~ ~ ~ ~ ~
I morse gick Älsklingen iväg till jobbet strax innan kl 7.
Jag har druckit kaffe, duschat, klätt mig och gjort mig iordning
och nu hamnade jag här framför datorn en stund :)
I dag är det inte lika fint väder som igår, det är mulet och det känns
som att det kommer att börja regna. Men jag tänkte iaf ta och gå ut
på en liten promenad och se mig omkring lite grann idag med.
Kan ju inte sitta inne i baracken hela dagen, det är ju inte så kul !!! ;)
~ ~ ~ ~ ~ ~
Jag önskar er alla en toppenfin dag.
Ta vara på dagen och gör den så bra det bara går :love:
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
☆Fru Eriksson

Önskar dig en bra da' med skön promenad / ♥-e Kraaaaaaaaaam från mig i ☼

2011-07-28 @ 10:20:37
  URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar