Baby Hello Kitty

♥ Onsdag

Hej Svejs alla mina goa´läsare & vänner !!!
Ännu en tidig morgon för lilla mig :)
Sitter här framför min dator med en kopp kaffe, alla
andra sover och det är tyst och lungt här hemma i huset !!!
*****
I går blev det en mysig och fin dag. Jag, Jola & Henryk tog en
promenad till ICA på morgonen och handlade lite. Sen gick vi
även ner till byn en sväng och kollade lite :)
När vi kom tbx hem igen , fixade Jola iordning västeråsgurka
som hon la in lag. Fille & Cissi kom förbi innan Fille skulle iväg och jobba.
På em kom Izza & Micke en stund och på kvällen kom Josey, Karro
& Douglas hit och fikade :love:
******
I dag ska Jola & Henryk åka tbx hem till Sthlm. Dem frågade igår om
jag & Lukke vill följa med dem och stanna hos dem i några dagar :)
Så kanske blir det att vi åker med dem hem idag !!!
Önskar er alla en härlig dag :love:
Ta vara på dagen och hoppas att den blir speciell !!!
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar